Monday, 11 June 2012 10:03 Здравје

При изборот на кармин кај жените во голема мера влијаат психолошките фактори, покажува истражувањето во САД...

Најбарани се марките на крамини поврзани со храната ("Чоколадо парфе") или со сексот ("Жешко парче"). Според аналитичарите многу компании ја утврдиле оваа закономерност па затоа ги користат психолошките мерки за да ја стимулираат куповната моќ во периодот на економска рецесија.

На пример компанијата МАС на пазарот ги пуштила кармините "Кајмак во кафето" и "Попкорн", како и Bobbi Brown - "Лосос" и "Суво грозје во рум".

Професорката Дебра Марскин од Универзитетот во Орегон-САД констатира: "За време на анализа на имињата на 1 722 кармини беше утврдено дека 24% од нив се имиња поврзани со храната. 20% се поврзани со боите и 10% со сексот и романтичните односи . Останатите имиња значително отстапуваат на оваа тројка".

Bookmark and Share


24FUDBAL.com.mk

Македонија | Езгјан Алиоски одигра 90 минути за Лидс против Брентфорд, меч...
Шпанија | Јапонецот импресионираше во текот на претсезонските подготовки з...
Шпанија | Неколку извори од Шпанија пренесуваат Реал Мадрид и ПСЖ се во на...
Англија | Офанзивецот имаше големи проблеми ланската сезона откако се здоб...

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pirates and Treasure
Sniper team
Shopping Cart Hero 3
Achilles 2
Hey You Are a Box
Let the Bullets Fly 2

Hot & Sexy

Сигурни сме дека не би имале ништо против да ве изеде ваква секси волчица...
Сигурни сме дека би сакале да одите во пустина со ваква дама...
Девојките се неодоливи, а нивниот заден дел уште повеќе...