Monday, 07 March 2016 13:45 Технологија

Жените не се еднодимензионални битија, кои се грижат само за фризурата и шминката...



Треба да се стави крај на стереотипите, дури и кога тие се сокриени во емотиконите на социјалните мрежи. Производителот на хигиенски влошките Always покрена кампања за еманципација на девојчињата #LikeAGirl, која го критикува начинот на кој што се претставени жените преку емотикони.

„Можеби на прв поглед изгледа како неважно, но емотиконите многу се користат во денешното општество, а тие гледаат на жените како еднодимензионални битија, кои водат грижа само за фризура и нокти“.

Погледнете ја рекламата во склоп на #LikeAGirl:

Bookmark and Share


24FUDBAL.com.mk

Македонија | Езгјан Алиоски одигра 90 минути за Лидс против Брентфорд, меч...
Шпанија | Јапонецот импресионираше во текот на претсезонските подготовки з...
Шпанија | Неколку извори од Шпанија пренесуваат Реал Мадрид и ПСЖ се во на...
Англија | Офанзивецот имаше големи проблеми ланската сезона откако се здоб...

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pirates and Treasure
Sniper team
Shopping Cart Hero 3
Achilles 2
Hey You Are a Box
Let the Bullets Fly 2

Hot & Sexy

Сигурни сме дека не би имале ништо против да ве изеде ваква секси волчица...
Сигурни сме дека би сакале да одите во пустина со ваква дама...
Девојките се неодоливи, а нивниот заден дел уште повеќе...