Thursday, 28 January 2016 13:17 Шоу Бизнис

Жените се гледаат како сексуални објекти кога се рекламира облека, камион или сендвич...



Во главите на луѓето се всадува мисла дека суштината на женската вредност е во нејзиниот надворешен изглед и привлечноста. Ретко кој ги критикува рекламите на телевизија или во списанијата и никој не размислува за скриените пораки што им се испраќаат на корисниците.

Доволно е да се прашате дали сакате да ја видите вашата ќерка во ваква реклама и каква порака се испраќа. Проектот We are #WomenNotObjects (ние сме жени, а не предмет) се бори против омаловажувањето на жената и претварање на истата во сексуален предмет преку рекламната индустрија.

Bookmark and Share


24FUDBAL.com.mk

Македонија | Езгјан Алиоски одигра 90 минути за Лидс против Брентфорд, меч...
Шпанија | Јапонецот импресионираше во текот на претсезонските подготовки з...
Шпанија | Неколку извори од Шпанија пренесуваат Реал Мадрид и ПСЖ се во на...
Англија | Офанзивецот имаше големи проблеми ланската сезона откако се здоб...

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pirates and Treasure
Sniper team
Shopping Cart Hero 3
Achilles 2
Hey You Are a Box
Let the Bullets Fly 2

Hot & Sexy

Сигурни сме дека не би имале ништо против да ве изеде ваква секси волчица...
Сигурни сме дека би сакале да одите во пустина со ваква дама...
Девојките се неодоливи, а нивниот заден дел уште повеќе...