Tuesday, 10 December 2013 15:22 Мода & Убавина

Многу жени се жалат од вообичаениот сексуален контекст на рекламите и се почестата еротика како главен императив во продажбата...



Иако инстинктивната реакција е негативна за жените, тие сепак сметаат дека производите што се рекламираат на ваков начин се наменети за елита.

Истражувањата покажуваат дека жените не сакаат сексуални слики, бидејќи тие „ја намалуваат вредноста и важноста на сексот" и го поттикнуваат сомневањето дека партнерот можеби ги изневерува. Научниците од Универзитетот во Минесота велат:

„Ова се спонтани реакции. Жените се борат и се бранат, често се плашат дека некоја друга жена ќе им го земе мажот во кревет“, вели истражувачот Кејтлин Вос.



"Сексуалната економија", објаснува дека употребата на слики со разголени тела ја стимулира љубопитноста, како и дека сликите се прикажани со одредени "вредности", а тогаш и најнегативните критичари омекнуваат и наоѓаат оправдување.

Истражувањето е спроведено така што машките и женските учесници гледале реклами во лабораториски услови.

Во некои реклами сликите биле експлицитно сексуални, а на другите имало слики со преубави планини. Природата е оценета како да вреди 10, а сексот 1250$.

Bookmark and Share


24FUDBAL.com.mk

Македонија | Езгјан Алиоски одигра 90 минути за Лидс против Брентфорд, меч...
Шпанија | Јапонецот импресионираше во текот на претсезонските подготовки з...
Шпанија | Неколку извори од Шпанија пренесуваат Реал Мадрид и ПСЖ се во на...
Англија | Офанзивецот имаше големи проблеми ланската сезона откако се здоб...

ГАЛЕРИЈА

ИГРИ

Pirates and Treasure
Sniper team
Shopping Cart Hero 3
Achilles 2
Hey You Are a Box
Let the Bullets Fly 2

Hot & Sexy

Сигурни сме дека не би имале ништо против да ве изеде ваква секси волчица...
Сигурни сме дека би сакале да одите во пустина со ваква дама...
Девојките се неодоливи, а нивниот заден дел уште повеќе...